اگر اداره مدرسه برای هر معلم نیاز به واحد L* کار داشته باشد، اداره مدرسه دو گزینه خواهد داشت:
(1) برای استخدام معلم A، اداره مدرسه باید برنامه دستمزد و حقوق معلمی را از D به D’ افزایش دهد و W2 را به ازای هر واحد پرداخت کند.
کار به معلم A; یا (2) آنها فقط معلم B را استخدام می کنند و به ازای هر واحد کار W1 به معلم B می پردازند و مقداری بودجه صرفه جویی می کنند اگرچه کیفیت معلم ممکن است پایین تر باشد.
مسئول مدرسه چگونه انتخاب می کند؟ بستگی به هدف اولیه و بودجه دارد.
با توجه به بودجه، اگر هدف اولیه بهبود پیشرفت دانش آموزان باشد، مرجع ممکن است گزینه اول را اتخاذ کند.
اما سوال اینجاست که آیا تحصیلات و تجربه معلمان تاثیر مثبت و معناداری بر پیشرفت دانش آموزان دارد یا خیر؟
در سال 2003، هانوشک نشان داد که اکثر مطالعات انجام شده در ایالات متحده تا سال 1994 هیچ ارتباط آماری معناداری بین معلمان پیدا نکردند.
آموزش، تجربه و نتایج دانش آموزان با این حال، لین (2008) نتیجه متفاوتی داشت.
او از پنسیلوانیا به عنوان مطالعه موردی استفاده کرد و بین تحصیلات، تجربه معلمان و عملکرد دانشآموز رابطه مثبت و معنیداری یافت.
بنابراین، تصمیم مقامات مدرسه مبنی بر ارائه دستمزدهای بالاتر برای استخدام معلمان واجد شرایط بستگی به اهداف اولیه آنها دارد و اینکه آیا آنها معتقدند که آموزش و تجربه معلمان تأثیر مثبت و قابل توجهی بر پیشرفت دانش آموزان دارد یا خیر.
به عبارت دیگر، اهداف و باورهای اولیه متفاوت ممکن است به پیامدهای آموزشی و سیاست های استخدامی متفاوتی در بازار کار معلمان منجر شود.
در این مقاله، هم کیفیت معلم و هم حقوق معلمان به طور درونزا در بازار همبستگی دارند.
بنابراین، به دلیل درون زایی، سه مدل معادله همزمان اقتصادسنجی برای بررسی ارتباط بین کیفیت معلم و حقوق معلم ایجاد شد.
نتایج نشان داد که بین این دو رابطه معنادار و مثبت وجود دارد که نشان میدهد سطح حقوق به طور مثبت سطح کیفی را منعکس میکند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.